Mazda 6 technika

Vezetésre termett
Izgalmas, magával ragadó, élvezetes – ezek a tulajdonságok az összes Mazdára jellemzőek, és természetesen az új Mazda6 is tökéletesen képviseli ezeket az értékeket.

Még elődjénél is nagyobb hangsúlyt fektettek a vezető kényelmére, és ezt azonnal érezni fogja, amikor elhelyezkedik a vezetőülésben.

Különös hangsúlyt fordítottak az előző Mazda6 lineáris, pontos vezethetőségének még további finomítására, ennek köszönhetően az egység érzete Ön és autója között jobb, mint valaha.

Az új fejlesztésű felfüggesztés kiemelkedő kezelhetőséget biztosít, ugyanakkor rugalmassága miatt a menetkényelem is sokat fejlődött. A stabilitás, magabiztosság és csendesség érzete garantáltan el fogja varázsolni.

A könnyű, mégis merev karosszéria élvezetesebb és örömtelibb vezetést biztosít, és az üzemanyag-fogyasztásra is jótékony hatással van. Utóbbihoz az autó kiváló aerodinamikai mutatói is hozzájárulnak, illetve az ehhez kapcsolódó fejlesztések révén nagy sebesség mellett is megnyugtató stabilitás tapasztalható.

A fékrendszert is továbbfejlesztettük, a 100 km/h-ról mért féktáv a kategória legjobbjai közé tartozik, az ABS és a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC) pedig alapfelszereltség minden új Mazda6 modell esetében. A nagyobb magabiztosság és jobb irányíthatóság csak tovább fokozza a vezetés élvezetét.

Motorválaszték
Az új Mazda6 motorpalettáján minden igény és vezetői stílus számára megfelelő erőforrást kínálunk.

Az új 2,5 literes MZR benzinmotor sportosabb, erőteljesebb. Maximális teljesítménye 125 kW (170 LE), nyomatéka az alacsony és közepes forulatszám-tartományban is optimális.

A nagyobb hengerűrtartalom ellenére a 2,5 literes MZR motor kategóriája legcsöndesebbjei közé tartozik. Kompakt méretei és kis tömege kiemelkedően jó fogyasztást biztosítanak a tipikus forgalmi helyzetekben.

Kategóriája első közvetlen katalizátorrendszerének köszönhetően üzemeltetési költségei és károsanyag-kibocsátása is alacsonyabb, és teljesíti a jövőben bevezetésre kerülő Euro 5-ös károsanyag-kibocsátási előírásokat is.

A kétliteres négyhengeres MZR benzinmotor szekvenciális szelepvezérlés-állítással (S-VT), változó geometriájú szívórendszerrel (VIS), elektronikus gázpedállal és kettős végdobbal készül.

Az 1,8 literes négyhengeres benzinmotorban is megtalálható a változó geometriájú szívórendszer, mely minden fordulaton nagy nyomatékot biztosít. Az elektronikusan vezérelt gázpedál felsőfokú környezetvédelmi teljesítményt és kiváló fogyasztást biztosít, az egyrészes végdob pedig korlátozza a kipufogógáz károsanyag tartalmát, és széles tartományban fokozza a teljesítményt.

Inkább dízelpárti? Az elődmodell választékából már jól ismert, méltán népszerű 2,0 literes, 140 lóerős dízel erőforrás a fejlesztések eredményeképpen most halkabb, és a már jól ismert, magabiztos teljesítményt nyújtja.

Mazda6 galéria
Tel: 305-3050 Fax: 305-3060
Budapest XV. kerület M3-as autópálya 12-es km szelvény bevezető szakasz
Mazda Auto Focus Kft.
 |